Kennisbank
Waarom wij ons richten op inwoners in plaats van bezoekers?
In onze slogan geven we het al vrij duidelijk aan: ‘Maak je inwoners verliefd op je binnenstad’.
Waarom citymarketing?
Drie hele goede redenen om tijd en energie te steken in de branding van jouw binnenstad.
Hoe kan je inwoners verliefd laten worden op hun binnenstad?
Een relatie begint met elkaar beter te leren kennen. Dus wie is de inwoner en wat is het karakter van de stad?
7 tips voor minimale leegstand in middelgrote stad
In 2030 zullen er naar verwachting 19 procent minder winkels in de binnenstad zijn. Hoe ga je daarmee om?
Meer ruimte voor blurring concepten graag
Er moet meer ruimte komen in de binnenstad voor blurring, mengformules en innovatieve retail, omdat dit kan bijdragen aan een levendiger en aantrekkelijker binnenstad.
6 manieren om jouw binnenstad te promoten via een stadswandeling
Mijn favoriete manier om een nieuwe stad te ontdekken is door middel van een wandeling; je krijgt beweging en je ontdekt leuke plekjes van de stad.Er zijn 6 verschillende manieren om de wandeling aan te bieden met elk voor- en nadelen. Maar welke variant kies je?
Ontvang onze Secret Inspiration in je mailbox
Zodat jouw inwoners ook verliefd worden op jouw binnenstad
Retailagenda: Woerdenaren trots op Woerden laten zijn
Hoe laat je als binnenstad jouw meerwaarde zien in coronatijd? Retailagenda interviewde Patricia en Marleen om meer te weten te komen over de campagnes in Woerden.