Kennisbank

Waarom citymarketing?

Drie hele goede redenen om tijd en energie te steken in de branding van jouw binnenstad. 

3 tips om inwoners verliefd te laten worden op hun binnenstad

Ons doel is om inwoners van middelgrote steden weer verliefd te maken op hun stad. Om ze te herinneren in wat voor mooie en unieke plek zij wonen. 𝗠𝗮𝗮𝗿 𝗵𝗼𝗲 𝗱𝗼𝗲 𝗷𝗲 𝗱𝗮𝘁? 

Hoe kan je een relatie aangaan met je inwoners?

Een relatie begint met elkaar beter te leren kennen. Dus wie is de inwoner en wat is het karakter van de stad?

Waarom wij ons richten op inwoners in plaats van bezoekers?

In onze slogan geven we het al vrij duidelijk aan: ‘Maak je inwoners verliefd op je binnenstad’. 

Meer ruimte voor blurring concepten graag

Er moet meer ruimte komen in de binnenstad voor blurring, mengformules en innovatieve retail, omdat dit kan bijdragen aan een levendiger en aantrekkelijker binnenstad.

6 manieren om jouw binnenstad te promoten via een stadswandeling

Mijn favoriete manier om een nieuwe stad te ontdekken is door middel van een wandeling; je krijgt beweging en je ontdekt leuke plekjes van de stad.Er zijn 6 verschillende manieren om de wandeling aan te bieden met elk voor- en nadelen. Maar welke variant kies je?

7 tips voor minimale leegstand in middelgrote stad

In 2030 zullen er naar verwachting 19 procent minder winkels in de binnenstad zijn. Hoe ga je daarmee om?

Retailagenda: Woerdenaren trots op Woerden laten zijn

Hoe laat je als binnenstad jouw meerwaarde zien in coronatijd? Retailagenda interviewde Patricia en Marleen om meer te weten te komen over de campagnes in Woerden.

Wat is de gouden driehoek en de gouden cirkel van de binnenstad?

Elke binnenstad barst van de stakeholders. Samenwerken is key, dat weten we inmiddels wel. Wie zijn deze stakeholders en hoe kan het nog beter?

Ontvang onze Secret Inspiration in je mailbox

Zodat jouw inwoners ook verliefd worden op jouw binnenstad

Subscribe

* indicates required